onsdag 9 februari 2011

Brännskadad

Grymt jetlaggad idag. Eller utbränd? Eller bara trött kanske? Somnar hela tiden iallafall, så fort jag lägger mig eller sätter mig. Thailand ligger sex timmar före Sverige, så nu när er svenniga klocka är 16 så är min 22.

Idag har vi varit på hotellet. Promenerat omkring och upptäckt att vi verkligen är ensamma här. Det finns bara det här stora hotellet, inget annat.

Hotellet har väldigt få gäster också. Finns helt klart mer personal än gäster här.





Blekaste människan som finns....

Haha...jag lyser ju som solen själv!


Nils njuter av poolen.

Vi var de enda som badade i poolen på hela dagen. Väldigt skönt och fridfullt.

Testade hotellets massage. Jag provade på Svensk massage- var ju bara tvungen. Jag fick gå in i ett bås och trä på mig en badmössa samt ett par megastora engågstrosor. Bra massör. Inte så svenskt kanske med massören som satt på mina ben och hackade och daskade upp mig.
Nils fick inte vara med och fota. På dörren till massagestället står "Adults only".

Nils testade Thaimassagen. Han fick behålla sina kläder på men han var också nöjd.

Blev inget gym idag då det är stängt för renovering. Nu läste vi en hotellrecension där det stod att det även var stängt i april 2010....blev poolen istället. Somnade i solen såklart- klantigt!

Men kolla vad fin jag blev! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar